2011. augusztus 14., vasárnap

Kozmetikai táska

Ezt a kék kozmetikai táskát ajándékba készitettem.Háromszor bontottam visza mire elérte a végleges formáját.Ez volt az első kozmetikai táska amit készitettem.Kézzel varrtam.17 cm széles és 12 cm mély.Tehát minden bele fér amire szükség lehet a smink elkészitéséhez és megigazitásához ha mész valahova.

Az anyag eredetileg egy sima kék anyag amire rávarrtam kézzel a szalagot.Hogy ne látszodjon,hogy kézzel van varrva igy damilal varrtam és varrtam rá gyöngyöket és egy masnit amit a "villán megkötéses" technikával készitettem.


Ahoz képest,hogy a zipzárt is kézzel varrtam fel elég szép lett.
Ha szeretnétek hasonlót akkor itt rendelhetitek meg: http://larashoponline.shopmania.biz/cumpara/rendelheto-kozmetikai-taska-1366778
Sose túl korai megrendelni a karácsonyi ajándékot.
(Ne áruljátok el neki,de lehet,hogy ilyen lesz a világ legjobb édesanyjának a karácsonyi ajándéka benne kozmetikai termékekkel.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése